info personeel & organisatie / preventie en welzijn op het werk

Personeel & Organisatie staat onder andere in voor de administratie en organisatie, noodzakelijk voor de tewerkstelling van het gemeentepersoneel:

  • Loon- en weddeberekeningen
  • Sociale zekerheid
  • Aanwervingen:
  • elke vacature binnen de gemeentelijke organisatie wordt bekend gemaakt via een advertentie in de regionale dag- en weekbladen.
  • kandidaten worden onderworpen aan een selectieprocedure, naargelang de functie bestaat die uit een schriftelijk en/of mondeling examen en een psychotechnische proef.

Personeel & organisatie coördineert het hele selectiegebeuren. Hier kan je dan ook steeds terecht voor bijkomende informatie betreffende gepubliceerde vacatures en de selectieprocedure.

Contact

personeel & organisatie / preventie en welzijn op het werk

Adres
NAC - Pastorijstraat 30, 3530Houthalen-Helchteren
tel.
011 49 20 00
E-mail
personeel@houthalen-helchteren.be

openingsuren

vandaag

gesloten

morgen

gesloten (Pinkstermaandag)

Alle openingsuren

Opgelet! Wij werken volledig op afspraak!

deze week

  • maandag 29 mei 2023 gesloten (Pinkstermaandag)
  • dinsdag 30 mei 2023 9 - 12 uur
  • woensdag 31 mei 2023 9 - 12 uur & 13 - 16.30 uur
  • donderdag 1 juni 2023 9 - 12 uur & 13 - 16.30 uur
  • vrijdag 2 juni 2023 9 - 12 uur
  • zaterdag 3 juni 2023 gesloten
  • zondag 4 juni 2023 gesloten

Sluitingsdagen

  • maandag 29 mei 2023 Pinkstermaandag
  • dinsdag 20 juni 2023 Sportdag
  • dinsdag 11 juli 2023 Feest van de Vlaamse Gemeenschap
  • vrijdag 21 juli 2023 Nationale Feestdag
  • dinsdag 15 augustus 2023 O.L.V. Hemelvaart
  • woensdag 1 november 2023 Allerheiligen
  • donderdag 2 november 2023 Allerzielen
  • zaterdag 11 november 2023 Wapenstilstand
  • woensdag 15 november 2023 Koningsfeest
  • maandag 25 december 2023 Kerstmis
  • dinsdag 26 december 2023 Tweede kerstdag
alert-box-close-text

We helpen je graag verder, maar dan wel op afspraak!

Alle gemeentelijke diensten (met uitzondering van de balie bib en toerisme) werken op afspraak. Vergeet dus geen afspraak te maken, ook om bv. je huisvuilzakken te kopen/af te halen. Maak je afspraak voor burgerzaken, milieu, ondernemen en ruimtelijke ordening online of telefonisch via 011 49 20 03.

Opgelet: wij aanvaarden enkel betalingen met bancontact en payconiq.

Gebruik liever ons digitaal loket!

Maar misschien hoef je helemaal niet naar het gemeentehuis te komen. Heel wat documenten, attesten of inlichtingen kan je immers gewoon online aanvragen. En je krijgt ze thuis geleverd in je mailbox of met de post. Vele documenten zelfs binnen enkele minuten.

Probeer het eens … Lukt het niet? Bel ons op 011 49 20 03 en wij kijken of we je telefonisch kunnen begeleiden met je aanvraag.