info personeel & organisatie / preventie en welzijn op het werk

Personeel & Organisatie staat onder andere in voor de administratie en organisatie, noodzakelijk voor de tewerkstelling van het gemeentepersoneel:

  • Loon- en weddeberekeningen
  • Sociale zekerheid
  • Aanwervingen:
  • elke vacature binnen de gemeentelijke organisatie wordt bekend gemaakt via een advertentie in de regionale dag- en weekbladen.
  • kandidaten worden onderworpen aan een selectieprocedure, naargelang de functie bestaat die uit een schriftelijk en/of mondeling examen en een psychotechnische proef.

Personeel & organisatie coördineert het hele selectiegebeuren. Hier kan je dan ook steeds terecht voor bijkomende informatie betreffende gepubliceerde vacatures en de selectieprocedure.

Contact

personeel & organisatie / preventie en welzijn op het werk

Adres
NAC - Pastorijstraat 30, 3530Houthalen-Helchteren
tel.
011 49 20 00
E-mail
personeel@houthalen-helchteren.be

openingsuren

vandaag

open van 9 - 12 uur & 13 - 16.30 uur

morgen

open van 9 - 12 uur

Openingsuren

deze week

  • maandag 21 september 2020 9 - 12 uur & 13 - 19 uur
  • dinsdag 22 september 2020 9 - 12 uur
  • woensdag 23 september 2020 9 - 12 uur & 13 - 16.30 uur
  • donderdag 24 september 2020 9 - 12 uur & 13 - 16.30 uur
  • vrijdag 25 september 2020 9 - 12 uur
  • zaterdag 26 september 2020 gesloten
  • zondag 27 september 2020 gesloten
ma di wo do vr za zo
31 01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 01 02 03 04
05 06 07 08 09 10 11

Sluitingsdagen

  • zondag 1 november 2020 Allerheiligen
  • maandag 2 november 2020 Allerzielen
  • woensdag 11 november 2020 Wapenstilstand
  • zondag 15 november 2020 Koningsfeest
  • donderdag 24 december 2020 Kerstavond
  • vrijdag 25 december 2020 Kerstmis
  • zaterdag 26 december 2020 Tweede kerstdag
  • woensdag 30 december 2020 brugdag voor oudejaarsavond
  • donderdag 31 december 2020 Oudejaarsavond
  • vrijdag 1 januari 2021 Nieuwjaar
alert-box-close-text

We helpen je graag verder, maar dan wel op afspraak!

We vragen alle bezoekers om bij aankomst:

  • hun handen te desinfecteren
  • verplicht een mondmasker te dragen 
  • 1,5 m afstand te houden van andere aanwezigen
  • de looplijnen te volgen

Alle gemeentelijke diensten (met uitzondering van de balie bib en toerisme) werken op afspraak. Maak je afspraak voor burgerzaken, milieu, ondernemen en ruimtelijke ordening online of telefonisch via 011 49 20 03.

Gebruik liever ons digitaal loket!

Maar misschien hoef je helemaal niet naar het gemeentehuis te komen. Heel wat documenten, attesten of inlichtingen kan je immers gewoon online aanvragen. En je krijgt ze thuis geleverd in je mailbox of met de post. Vele documenten zelfs binnen enkele minuten.

Probeer het eens … Lukt het niet? Bel ons op 011 49 20 03 en wij kijken of we je telefonisch kunnen begeleiden met je aanvraag.