melden niet opgehaald afval

Melden niet opgehaald afval

Wanneer je aangeboden afvalfractie werd geweigerd omdat deze niet correct werd aangeboden, zal je merken dat er een sticker werd gekleefd. Je dient de verkeerde fractie eruit te halen en/of de fractie op de correcte manier aan te bieden bij de volgende ophaling terug aan te bieden.

Werd je aangeboden afvalfractie niet meegenomen? Dat kan verschillende oorzaken hebben:

  • te laat buiten geplaatst;
  • verkeerd aangeboden;
  • of mogelijk werd de aangeboden fractie vergeten. Je kan dit melden via www.limburg.net/meldingen
alert-box-close-text

We helpen je graag verder, maar dan wel op afspraak!

Alle gemeentelijke diensten (met uitzondering van de balie bib en toerisme) werken op afspraak. Vergeet dus geen afspraak te maken, ook om bv. je huisvuilzakken te kopen/af te halen. Maak je afspraak voor burgerzaken, milieu, ondernemen en ruimtelijke ordening online of telefonisch via 011 49 20 03.

Opgelet: wij aanvaarden enkel betalingen met bancontact en payconiq.

Gebruik liever ons digitaal loket!

Maar misschien hoef je helemaal niet naar het gemeentehuis te komen. Heel wat documenten, attesten of inlichtingen kan je immers gewoon online aanvragen. En je krijgt ze thuis geleverd in je mailbox of met de post. Vele documenten zelfs binnen enkele minuten.

Probeer het eens … Lukt het niet? Bel ons op 011 49 20 03 en wij kijken of we je telefonisch kunnen begeleiden met je aanvraag.