kopieerwerk voor verenigingen

Alle verenigingen uit Houthalen-Helchteren kunnen een beroep doen op het kopieercentrum van het gemeentebestuur voor kopieer- en printwerk.

Vraag je kopieerwerk aan

Voorwaarden

De bestelling dient minstens 2 weken op voorhand te worden aangevraagd aan de hand van dit formulier

Hou zeker rekening met deze richtlijnen:

  • Maximumformaat is A3;
  • Minimumformaat is 6*6cm;
  • Het ontwerp aanleveren op ware grootte als PDF-bestand (opslaan als PDF-bestand);
  • Bestanden groter dan 4 mb binnenbrengen op stick of cd-rom.

Procedure

  • Aanvragen kopieerwerk via dit formulier
  • Afhalen kopieerwerk door de vereniging zelf aan het centraal onthaal van het NAC op de afgesproken datum.

Bedrag

Afhankelijk van het benodigde materiaal zijn er vastgestelde prijzen. Facturen lager dan 25 euro kunnen aan het onthaal met Bancontact betaald worden. Facturen hoger dan 25 euro kunnen meteen aan het onthaal met Bancontact betaald worden of achteraf via overschrijving.

Een prijsofferte kan je aanvragen bij het kopieercentrum.

alert-box-close-text

We helpen je graag verder, maar dan wel op afspraak!

Alle gemeentelijke diensten (met uitzondering van de balie bib en toerisme) werken op afspraak. Vergeet dus geen afspraak te maken, ook om bv. je huisvuilzakken te kopen/af te halen. Maak je afspraak voor burgerzaken, milieu, ondernemen en ruimtelijke ordening online of telefonisch via 011 49 20 03.

Opgelet: wij aanvaarden enkel betalingen met bancontact en payconiq.

Gebruik liever ons digitaal loket!

Maar misschien hoef je helemaal niet naar het gemeentehuis te komen. Heel wat documenten, attesten of inlichtingen kan je immers gewoon online aanvragen. En je krijgt ze thuis geleverd in je mailbox of met de post. Vele documenten zelfs binnen enkele minuten.

Probeer het eens … Lukt het niet? Bel ons op 011 49 20 03 en wij kijken of we je telefonisch kunnen begeleiden met je aanvraag.