crisiscommunicatie

Heel af en toe gebeuren er ernstige ongevallen of natuurrampen. In onze gemeente is dat gelukkig nog niet gebeurd maar we willen wel voorbereid zijn als zich een crisissituatie voordoet; we hebben hiervoor een rampenplan.

De huidige communicatiemiddelen bieden het gemeentebestuur de mogelijkheid om sneller en efficiënter alle betrokken of bedreigde inwoners te bereiken.

Registreer je daarom zeker bij het overkoepelende platform Be-Alert.

Lukt dat niet, vul dan dit formulier in en wij doen de registratie voor jou.
Rechtstreeks op www.be-alert.be registreren heeft wel als voordeel dat je achteraf zelf je gegevens kan aanpassen als je verhuist of een nieuw telefoonnummer of mailadres hebt.

Volg ons op Facebook en/of Twitter

Ben je actief op Facebook en/of Twitter? Volg ons dan en blijf op de hoogte van relevante informatie over de werking van het gemeentebestuur. In crisissituaties gebruiken we deze kanalen ook om snel berichten te verspreiden.

 

 

alert-box-close-text

Wij werken op afspraak!

Heel wat administratieve zaken kan je voortaan enkel nog met een afspraak afhandelen in het NAC.

Voor het afhalen van huisvuilzakken of aangevraagde documenten hoef je geen afspraak te maken. De meeste attesten kan je gewoon online aanvragen, zodat je niet meer langs hoeft te komen. 

Vragen? Lees meer over onze nieuwe werkwijze.

Maak een afspraak