voordelen van werken op afspraak

  • Kortere wachttijden: je hebt een afspraak en je moet dus nauwelijks wachten om geholpen te worden.
  • Je komt niet voor niets: we weten waarvoor je komt en zorgen ervoor dat er een specialist aanwezig is om jou te helpen.
  • Extra persoonlijke aandacht: we houden je dossier en/of de nodige stukken al bij de hand.
  • Privacy: als je voor een gevoelige kwestie komt, reserveren we een afgesloten gespreksruimte.
  • Je komt goed voorbereid: bij het maken van de afspraak vertellen we je wat je allemaal moet meebrengen.
alert-box-close-text

We helpen je graag verder, maar dan wel op afspraak!

Alle gemeentelijke diensten (met uitzondering van de balie bib en toerisme) werken op afspraak. Vergeet dus geen afspraak te maken, ook om bv. je huisvuilzakken te kopen/af te halen. Maak je afspraak voor burgerzaken, milieu, ondernemen en ruimtelijke ordening online of telefonisch via 011 49 20 03.

Opgelet: wij aanvaarden enkel betalingen met bancontact en payconiq.

Gebruik liever ons digitaal loket!

Maar misschien hoef je helemaal niet naar het gemeentehuis te komen. Heel wat documenten, attesten of inlichtingen kan je immers gewoon online aanvragen. En je krijgt ze thuis geleverd in je mailbox of met de post. Vele documenten zelfs binnen enkele minuten.

Probeer het eens … Lukt het niet? Bel ons op 011 49 20 03 en wij kijken of we je telefonisch kunnen begeleiden met je aanvraag.