Ik heb een afspraak maar ben een minuutje te laat, word ik dan nog geholpen?
Uiteraard word je nog geholpen. Loopt de vertraging zo ver op dat de volgende afspraak in het gedrang komt, zal je wel even moeten wachten tot de volgende klant(en) geholpen zijn. Maar ... probeer toch op tijd te zijn. Want van jouw vertraging zijn de bezoekers na jou dan weer de dupe.
Als ik meerdere producten nodig heb, bv. vernieuwing van e-ID en rijbewijs, moet ik dan meerdere afspraken maken?
Dan maak je meerdere aansluitende afspraken. Dat doe je ook als je bijvoorbeeld voor het hele gezin dezelfde documenten (bv. reispas) nodig hebt.
Ik wil een tuinhuisje zetten of wil bouwen op een stukje grond. Moet ik dit aanvragen via het omgevingsloket?
Je vraagt best via ons digitaal loket inlichtingen van de dienst ruimtelijke ordening over jouw perceel. Wil je je plannen persoonlijk bespreken, moet je een afspraak maken. Afhankelijk van de ligging van je perceel zal de dienst ruimtelijke ordening je adviseren over hoe je je aanvraag moet indienen.
Ik heb een dringende akte of document nodig, maar er is geen plaatsje meer vrij in de online agendas.
Kijk eerst even in ons digitaal loket of je je document online kan aanvragen en ontvangen. Kan dat niet, neem dan telefonisch contact via het nummer 011 49 20 03. Een medewerker plant handmatig een moment voor je in.
Ik heb geen kaartlezer, kan ik het digitaal loket dan wel gebruiken?
Je kan altijd een document opvragen zonder je identiteitskaart. Uiteraard zal je het dan niet enkele minuten later ontvangen maar pas wanneer je aanvraag door een van onze medewerkers is afgewerkt.
Hoe kan ik mijn afspraak annuleren of wijzigen?
Heb je de afspraak online gemaakt, dan krijg je een bevestiging met daarin een link om eventueel een wijziging aan te brengen aan deze afspraak. Heb je de afspraak op een andere manier gemaakt, bel ons dan: 011 49 20 03.