hoe kan ik me registreren als lokale handelaar?

Wil je als handelaar of horeca-uitbater deelnemen zodat de inwoners van Houthalen-Helchteren hun waardebon in jouw zaak kunnen gebruiken? Dan moet je je registreren.
Alle handelaars in Houthalen-Helchteren hebben van onze gemeente een e-mail (als we over het e-mailadres beschikken, check zeker je spam) of brief ontvangen. Door de beperkte postbedeling kan het zijn dat je de brief in de loop van deze week ontvangt.
Aan de handelaars waarvan de zaak momenteel gesloten is, controleer zeker de brievenbus van je zaak.

 Hoe kan ik me registreren als lokale handelaar?

  • Handelaars die willen deelnemen, moeten zich registreren via deze website . Door je te registreren verklaar je als handelaar dat je akkoord gaat met het reglement en ga je akkoord met de verwijzing naar én dat de gegevens van je handelszaak bekend gemaakt worden op de gemeentelijke website.
  • Zodra je registratie goedgekeurd is, ontvang je een nieuwe mail van ‘Cirklo Light. Via deze mail kan je de software (Cirklo-platform) installeren. (dan pas komt er een vermelding in de lijst van deelnemende handelaars).

Opgelet: de lijst van deelnemende handelaars wordt dus continu bijgewerkt vanaf het moment dat je als handelaar de software van Cirklo Light geïnstalleerd hebt.

Lukt het niet om de software te installeren? Voor technische vragen kan je terecht op support@cirklo-light.com.

alert-box-close-text

We helpen je graag verder, maar dan wel op afspraak!

We vragen alle bezoekers om bij aankomst:

  • hun handen te desinfecteren
  • verplicht een mondmasker te dragen 
  • 1,5 m afstand te houden van andere aanwezigen
  • de looplijnen te volgen

We vragen je om alleen naar je afspraak te komen. Als het niet anders kan dan is 1 begeleider welkom om je te helpen. Als je geen oppas hebt mag je je kinderen natuurlijk ook meenemen. 

Alle gemeentelijke diensten (met uitzondering van de balie bib en toerisme) werken op afspraak. Maak je afspraak voor burgerzaken, milieu, ondernemen en ruimtelijke ordening online of telefonisch via 011 49 20 03.

Gebruik liever ons digitaal loket!

Maar misschien hoef je helemaal niet naar het gemeentehuis te komen. Heel wat documenten, attesten of inlichtingen kan je immers gewoon online aanvragen. En je krijgt ze thuis geleverd in je mailbox of met de post. Vele documenten zelfs binnen enkele minuten.

Probeer het eens … Lukt het niet? Bel ons op 011 49 20 03 en wij kijken of we je telefonisch kunnen begeleiden met je aanvraag.