Gemeentelijk onderzoek RSS link

Onze gemeente is maar liefst 76 nationaliteiten rijk. De doelgroepen zijn heel gevarieerd. Als gemeentebestuur doen we ons best om iedereen zo goed mogelijk te bereiken via verschillende kanalen. De vraag is, lukt dit wel?

Neem deel aan het onderzoek door deze enquête in te vullen. Laat ons weten wat jij vindt! Op deze manier krijgen we een duidelijk beeld of onze boodschappen de juiste doelgroepen bereiken, of de ingezette kanalen effectief zijn en hoe we de communicatie kunnen verbeteren. De enquête duurt minder dan 5 minuten.

Neem deel aan de enquête.

Gepubliceerd op maandag 16 november 2020 16.28 u.
alert-box-close-text

We helpen je graag verder, maar dan wel op afspraak!

We vragen alle bezoekers om bij aankomst:

  • hun handen te desinfecteren
  • verplicht een mondmasker te dragen 
  • 1,5 m afstand te houden van andere aanwezigen
  • de looplijnen te volgen

We vragen je om alleen naar je afspraak te komen. Als het niet anders kan dan is 1 begeleider welkom om je te helpen. Als je geen oppas hebt mag je je kinderen natuurlijk ook meenemen. 

Alle gemeentelijke diensten (met uitzondering van de balie bib en toerisme) werken op afspraak. Maak je afspraak voor burgerzaken, milieu, ondernemen en ruimtelijke ordening online of telefonisch via 011 49 20 03.

Gebruik liever ons digitaal loket!

Maar misschien hoef je helemaal niet naar het gemeentehuis te komen. Heel wat documenten, attesten of inlichtingen kan je immers gewoon online aanvragen. En je krijgt ze thuis geleverd in je mailbox of met de post. Vele documenten zelfs binnen enkele minuten.

Probeer het eens … Lukt het niet? Bel ons op 011 49 20 03 en wij kijken of we je telefonisch kunnen begeleiden met je aanvraag.