sollicitaties onderwijzend personeel

Ben je pas afgestudeerd of ben je al een tijdje aan het werk in het onderwijs?

Dan wil je misschien les geven in één van onze gemeentelijke scholen als

  • kleuteronderwijzer
  • onderwijzer lager onderwijs
  • leermeester lichamelijke opvoeding

Hoe stel je je kandidaat?

Solliciteer bij team P&O (Personeel en Organisatie) - Onderwijs.

Bezorg ons deze documenten:

  • sollicitatiebrief met curriculum vitae
  • kopie van je diploma (als je dit jaar afstudeert, neem je je getuigschrift mee op de dag van je mondeling gesprek, je diploma bezorg je erna aan team P&O)
  • kopie van je identiteitskaart
  • uittreksel strafregister model 596.2 SV (gemeente van je woonplaats)
  • medisch attest (huisarts) (in goede algemene gezondheid verkeren)
    Het uittreksel van het strafregister en het medisch attest zijn maximum 2 maanden oud.

Hoe dien je je kandidatuur in?

  • via dit formulier (bij voorkeur)
  • je stuurt een mail met alle documenten naar onderwijs@houthalen-helchteren.be
  • je stuurt alles op per post 
  • je geeft je documenten persoonlijk af aan de balie in het NAC tegen ontvangstbewijs

Na ontvangst van je kandidatuur krijg je een bevestigingsmail. Alle kandidaten worden opgenomen op de lijst sollicitaties.

In de maand juni krijg je een uitnodiging voor het mondeling gesprek dat zal doorgaan in juli 2021. De geslaagde kandidaten komen op de lijst van de tijdelijke personeelsleden.

Zo kan team P&O bij vervangingen in de toekomst ook beroep doen op jou!

Let op: je wordt pas aangesteld na ontvangst van alle documenten.

Info:
Team P&O (Personeel en Organisatie) – Onderwijs
t.a.v. Marilena Di Lorenzo, Cindy Nagy of Ines Calcagnile
NAC, Pastorijstraat 30, 3530 Houthalen-Helchteren
tel. 011 49 20 00
onderwijs@houthalen-helchteren.be

alert-box-close-text

We helpen je graag verder, maar dan wel op afspraak!

We vragen alle bezoekers om bij aankomst:

  • hun handen te desinfecteren
  • verplicht een mondmasker te dragen 
  • 1,5 m afstand te houden van andere aanwezigen
  • de looplijnen te volgen

We vragen je om alleen naar je afspraak te komen. Als het niet anders kan dan is 1 begeleider welkom om je te helpen. Als je geen oppas hebt mag je je kinderen natuurlijk ook meenemen. 

Alle gemeentelijke diensten (met uitzondering van de balie bib en toerisme) werken op afspraak. Maak je afspraak voor burgerzaken, milieu, ondernemen en ruimtelijke ordening online of telefonisch via 011 49 20 03.

Gebruik liever ons digitaal loket!

Maar misschien hoef je helemaal niet naar het gemeentehuis te komen. Heel wat documenten, attesten of inlichtingen kan je immers gewoon online aanvragen. En je krijgt ze thuis geleverd in je mailbox of met de post. Vele documenten zelfs binnen enkele minuten.

Probeer het eens … Lukt het niet? Bel ons op 011 49 20 03 en wij kijken of we je telefonisch kunnen begeleiden met je aanvraag.