sollicitaties onderwijzend personeel

Ben je pas afgestudeerd of ben je al een tijdje aan het werk in het onderwijs?

Dan wil je misschien les geven in één van onze gemeentelijke scholen als

  • kleuteronderwijzer
  • onderwijzer lager onderwijs
  • leermeester lichamelijke opvoeding
  • kinderverzorger 

Hoe stel je je kandidaat?

Solliciteer bij team P&O (Personeel en Organisatie) - Onderwijs.

  • je stuurt een mail met alle documenten naar onderwijs@houthalen-helchteren.be
  • je stuurt alles op per post (t.a.v. P&O, Pastorijstraat 30, 3530 Houthalen-Helchteren)
  • je geeft je documenten persoonlijk af aan de balie in het NAC tegen ontvangstbewijs

Bezorg ons zeker deze documenten:

  • sollicitatiebrief met curriculum vitae
  • kopie van je diploma (als je dit jaar afstudeert, neem je je getuigschrift mee op de dag van je mondeling gesprek, je diploma bezorg je erna aan team P&O)
  • kopie van je identiteitskaart
  • uittreksel strafregister model 596.2 SV (gemeente van je woonplaats)
  • medisch attest (huisarts) (in goede algemene gezondheid verkeren)
    Het uittreksel van het strafregister en het medisch attest zijn maximum 2 maanden oud.

In de maand juni krijg je een uitnodiging voor het mondeling gesprek dat zal doorgaan op 3 juli 2023 van 8 tot 13 uur. De geslaagde kandidaten komen op de lijst van de tijdelijke personeelsleden.

Zo kan team P&O bij vervangingen in de toekomst ook beroep doen op jou!

Je kan solliciteren tot en met 16 juni 2023.

Info:
Team Personeel en Organisatie – Onderwijs
NAC, Pastorijstraat 30, 3530 Houthalen-Helchteren
Contactpersoon: Stefanie Gorissen
tel. 011 49 20 00
stefaniegorissen@houthalen-helchteren.be

alert-box-close-text

We helpen je graag verder, maar dan wel op afspraak!

Alle gemeentelijke diensten (met uitzondering van de balie bib en toerisme) werken op afspraak. Vergeet dus geen afspraak te maken, ook om bv. je huisvuilzakken te kopen/af te halen. Maak je afspraak voor burgerzaken, milieu, ondernemen en ruimtelijke ordening online of telefonisch via 011 49 20 03.

Opgelet: wij aanvaarden enkel betalingen met bancontact en payconiq.

Gebruik liever ons digitaal loket!

Maar misschien hoef je helemaal niet naar het gemeentehuis te komen. Heel wat documenten, attesten of inlichtingen kan je immers gewoon online aanvragen. En je krijgt ze thuis geleverd in je mailbox of met de post. Vele documenten zelfs binnen enkele minuten.

Probeer het eens … Lukt het niet? Bel ons op 011 49 20 03 en wij kijken of we je telefonisch kunnen begeleiden met je aanvraag.