Nutswerken voor jouw deur? Wie is opdrachtgever? RSS link

Nutsmaatschappijen zoals Fluvius, De Watergroep en Proximus moeten soms dringende herstellingswerken uitvoeren. Dit wordt meestal niet gemeld aan het gemeentebestuur.

Gebeuren dergelijke werken voor jouw deur? Dan is het altijd nuttig om aan de aannemer te vragen wie zijn opdrachtgever is. Wordt jouw inrit opgebroken en gebeurt de herstelling niet zoals het hoort, dan weet je tenminste bij welke nutsmaatschappij je moet aankloppen.

www.fluvius.be
www.dewatergroep.be
www.proximus.be

Gepubliceerd op maandag 2 augustus 2021 10.54 u.
alert-box-close-text

We helpen je graag verder, maar dan wel op afspraak!

We vragen alle bezoekers om bij aankomst:

  • hun handen te desinfecteren
  • verplicht een mondmasker te dragen 
  • 1,5 m afstand te houden van andere aanwezigen
  • de looplijnen te volgen

We vragen je om alleen naar je afspraak te komen. Als het niet anders kan dan is 1 begeleider welkom om je te helpen. Als je geen oppas hebt mag je je kinderen natuurlijk ook meenemen. 

Alle gemeentelijke diensten (met uitzondering van de balie bib en toerisme) werken op afspraak. Vergeet dus geen afspraak te maken, ook om bv. je huisvuilzakken te kopen/af te halen. Maak je afspraak voor burgerzaken, milieu, ondernemen en ruimtelijke ordening online of telefonisch via 011 49 20 03.

Opgelet: wij aanvaarden enkel betalingen met bancontact.

Gebruik liever ons digitaal loket!

Maar misschien hoef je helemaal niet naar het gemeentehuis te komen. Heel wat documenten, attesten of inlichtingen kan je immers gewoon online aanvragen. En je krijgt ze thuis geleverd in je mailbox of met de post. Vele documenten zelfs binnen enkele minuten.

Probeer het eens … Lukt het niet? Bel ons op 011 49 20 03 en wij kijken of we je telefonisch kunnen begeleiden met je aanvraag.