Heropening Pensioenpunt RSS link

Het Pensioenpunt dat elke 4de maandag van de maand plaatsvond, zal in alle veiligheid heropstarten in het NAC vanaf maandag 25 oktober 2021. Het Pensioenpunt is geopend van 9 tot 11.30 uur en van 13.30 tot 15.30 uur.

Nieuw: Het Pensioenpunt is enkel op afspraak om te vermijden dat je moet wachten. Dit laat onze expert ook toe om jouw dossier eventueel voor te bereiden.

Hoe moet je een afspraak maken? 
Vanaf vrijdag 1 oktober kun je een afspraak maken. Bel daarvoor naar de gratis Pensioenlijn 1765. De medewerker van de Pensioendienst zal je eerst vragen waarom je een afspraak wilt. De medewerker bekijkt dan of hij je telefonisch verder kan helpen om te vermijden dat je je onnodig moet verplaatsen. 
Als er een afspraak nodig is, zal de medewerker met jou een afspraak vastleggen volgens de beschikbaarheid. 

Heb je een vraag over jouw pensioen? 
Als je vragen hebt over jouw pensioen, kijk je best eerst op mypension.be. Je vindt er veel nuttige informatie (pensioendatum, raming van het bedrag, de betaaldata, …). 

Heb je geen toegang tot mypension.be of vind je niet wat je nodig hebt? 
Bel dan de gratis Pensioenlijn 1765. De pensioenexperten beantwoorden al jouw vragen.

Gepubliceerd op maandag 13 september 2021 16.10 u.
alert-box-close-text

We helpen je graag verder, maar dan wel op afspraak!

We vragen alle bezoekers om bij aankomst:

  • hun handen te desinfecteren
  • verplicht een mondmasker te dragen 
  • 1,5 m afstand te houden van andere aanwezigen
  • de looplijnen te volgen

We vragen je om alleen naar je afspraak te komen. Als het niet anders kan dan is 1 begeleider welkom om je te helpen. Als je geen oppas hebt mag je je kinderen natuurlijk ook meenemen. 

Alle gemeentelijke diensten (met uitzondering van de balie bib en toerisme) werken op afspraak. Vergeet dus geen afspraak te maken, ook om bv. je huisvuilzakken te kopen/af te halen. Maak je afspraak voor burgerzaken, milieu, ondernemen en ruimtelijke ordening online of telefonisch via 011 49 20 03.

Opgelet: wij aanvaarden enkel betalingen met bancontact.

Gebruik liever ons digitaal loket!

Maar misschien hoef je helemaal niet naar het gemeentehuis te komen. Heel wat documenten, attesten of inlichtingen kan je immers gewoon online aanvragen. En je krijgt ze thuis geleverd in je mailbox of met de post. Vele documenten zelfs binnen enkele minuten.

Probeer het eens … Lukt het niet? Bel ons op 011 49 20 03 en wij kijken of we je telefonisch kunnen begeleiden met je aanvraag.