personeel & organisatie / preventie en welzijn op het werk

Personeel & Organisatie staat onder andere in voor de administratie en organisatie, noodzakelijk voor de tewerkstelling van het gemeentepersoneel:

  • Loon- en weddeberekeningen
  • Sociale zekerheid
  • Aanwervingen:
    • elke vacature binnen de gemeentelijke organisatie wordt bekend gemaakt via een advertentie in de regionale dag- en weekbladen.
    • kandidaten worden onderworpen aan een selectieprocedure, naargelang de functie bestaat die uit een schriftelijk en/of mondeling examen en een psychotechnische proef.

Personeel & organisatie coördineert het hele selectiegebeuren. Hier kan je dan ook steeds terecht voor bijkomende informatie betreffende gepubliceerde vacatures en de selectieprocedure.

Waarvoor kan je bij ons terecht?

alert-box-close-text

We helpen je graag verder, maar dan wel op afspraak!

We vragen alle bezoekers om bij aankomst:

  • hun handen te desinfecteren
  • verplicht een mondmasker te dragen 
  • 1,5 m afstand te houden van andere aanwezigen
  • de looplijnen te volgen

Alle gemeentelijke diensten (met uitzondering van de balie bib en toerisme) werken op afspraak. Maak je afspraak voor burgerzaken, milieu, ondernemen en ruimtelijke ordening online of telefonisch via 011 49 20 03.

Gebruik liever ons digitaal loket!

Maar misschien hoef je helemaal niet naar het gemeentehuis te komen. Heel wat documenten, attesten of inlichtingen kan je immers gewoon online aanvragen. En je krijgt ze thuis geleverd in je mailbox of met de post. Vele documenten zelfs binnen enkele minuten.

Probeer het eens … Lukt het niet? Bel ons op 011 49 20 03 en wij kijken of we je telefonisch kunnen begeleiden met je aanvraag.