ik heb een afspraak, wat nu?

  • Je komt op het gepaste tijdstip naar het NAC. 
  • Daarna ga je naar de wachtruimte van de afdeling burgerzaken of grondgebiedszaken.
  • Als onze medewerker klaar is om je te ontvangen, word je opgeroepen via de tv-schermen.
  • Zorg dat je zeker tijdig aanwezig bent. Ben je te laat... na 5 minuten vervalt je afspraak en moet je een nieuwe maken.
alert-box-close-text

We helpen je graag verder, maar dan wel op afspraak!

Alle gemeentelijke diensten (met uitzondering van de balie bib en toerisme) werken op afspraak. Vergeet dus geen afspraak te maken, ook om bv. je huisvuilzakken te kopen/af te halen. Maak je afspraak voor burgerzaken, milieu, ondernemen en ruimtelijke ordening online of telefonisch via 011 49 20 03.

Opgelet: wij aanvaarden enkel betalingen met bancontact en payconiq.

Gebruik liever ons digitaal loket!

Maar misschien hoef je helemaal niet naar het gemeentehuis te komen. Heel wat documenten, attesten of inlichtingen kan je immers gewoon online aanvragen. En je krijgt ze thuis geleverd in je mailbox of met de post. Vele documenten zelfs binnen enkele minuten.

Probeer het eens … Lukt het niet? Bel ons op 011 49 20 03 en wij kijken of we je telefonisch kunnen begeleiden met je aanvraag.